.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوری و رضایی یاران انقلاب

جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي مازندران با دكتر اميدوار رضايي، عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي ديدار كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، در اين ديدار عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي، مازندران را مهد علم و علماي بزرگ و شخصيت هاي تاريخ ساز خواند.

وي با اشاره به وجود با بركت علماي بزرگي همچون آيت الله جوادي آملي و آيت الله حسن زاده آملي، گفت: نظام اسلامي همواره از ظرفيت بالاي فرزندان مازندران برخوردار بوده است.

اميدوار رضايي، رؤساي فعلي و اسبق مجلس شوراي اسلامي را از جمله افراد مورد نظر خود عنوان كرد و گفت: خدمات حجت الاسلام و المسلمين ناطق نوري به انقلاب و نظام اسلامي كه از سالهاي پيش از انقلاب تا به حال را در بر مي گيرد، اگرچه بر همگان روشن بوده، اما نيازمند تأكيد و قدرداني از سوي نسل امروز است.

عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي همچنين در پاسخ به سوالي درباره رابطه بين آقايان دكتر محسن رضايي و حجت الاسلام و المسلمين علي اكبر ناطق نوري، ضمن تكذيب خبر برخي از روزنامه ها، گفت: همكاري آقايان ناطق و رضايي از قدمت بسياري برخوردار مي باشد و گذر زمان و حوادث، هرگز نتوانسته به اين رابطه نزديك و صميمي خدشه وارد كند.

اميدوار رضايي افزود: آقايان ناطق نوری و رضايي به عنوان ياران با سابقه انقلاب اسلامي كماكان در خدمت مقام معظم رهبري و ملت ايران هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.